you are an angel, making all my dreams come trough tonight

jag och linn gick hit vid 1, spelade wii& ja.. spelade wii,ahahah.
det var iaf inte lungt kan jag säga, typ skrek och mer vill ni inte veta.. har bilder, vet inte hur dem ser ut men, det blir nog mest pinsamt för linn,HAHAHAH, dem kommer typ ikväll om jag orka. ska typ sova klockan 9 har jag bestämt, fast det kommer knappast att gå men endå, ehhe.
hihi när linn kom hem från fjällen hade hon köpt en försenad julklapp gullungen
 16 sånna klubbor
 10 sånna rosa gummisnoddar.
och i julklapp fick jag av henne......
 ett rosa nagellack
när jag endå håller på så fick jag ett rosa typ, javet int vad man säg men typ hårband
såhär sere iaf ut

sjukt intressant och fint inlägg med webcam bilder men,ahahha..


Kommentarer
Postat av: Thilda

sv: det har vi :D

2010-01-10 @ 17:24:29
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: olivia kvarnström

sv: 5 :] <3 såg dej där ;)

2010-01-10 @ 20:48:40
URL: http://oliviakvarnstrom.bloggagratis.se

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0