these words are bringin me so deeply

dagen började med hk, pratade först om tvätt, alla var helt tysta, sen fick vi veta grupperna, jag skulle vara med carro&oliviaL, men hon fortsatte genomgången och då satt jag typ och trumma, fnissa osv.. sen var det matte, bara allmänt tråkit&jobbigt. eller, näre var helt tyst och våran lärare hade genomgång så hade jag på ljudet när jag fick sms, okej, kanske inte så kul men endå, ahaha.
sen no, jobbade med dator, lunch- på rasten la jag bara på ett bord på kontoret typ, ehehe.
sen efter lunch på svenskan pratade lärarn i typ 20min. sen skulle vi typ läsa, så jag, emma, amanda&hampe satte oss i korridoren bakanför klassrummet& pratade, i 20 minuter, sen gick vi på bibblan i 10, satt utanför klassrummet i 10 sen slutade vi 20 i 2.

dagens ↓


Kommentarer
Postat av: olivia kvarnström

Hahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahah!!! Flicka du är verkligen inte frisk tror jag XD XD hahahahah !!! och nu kommer jag typ inte på nått att skriva för du har typ skrivit allt som går att skriva här i världen . . . XD hahahah!! såå jag drygar ut de me lite ''hahahha'' här och var ;) hehe, du fattar lr ?? för jag är ju inte lika blond som dej elin så jag kommer inte på nått cpsak att skriva om som du kan XD :* men aadu jag har ingen aning om hur länge jag har skrivit nu men asså jag kommer ändå aldrig vinna för du verkar aldrig vilja ge dej . . men i allafall - svar på din fråga ,, Jag går franskaäckel men asså jag är SÄMST! kan typ inte ett piss XD vilket går du?? <3

Slå den kwinna ;) hehe

2010-01-13 @ 15:28:27
URL: http://oliviakvarnstrom.bloggagratis.se
Postat av: PIA

hahaha jaa men du har typ rätt:]<3

2010-01-13 @ 15:35:38
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: emma

AHAHH DAGEN VAR JU KUNG:]

2010-01-13 @ 18:10:12
URL: http://linnemmaa.blogg.se/
Postat av: Liza Hedström<3

Men flicka ad finn du är! :O<33 alltså omg!! hahhaha joo. Ja ja kan inte släppade! Du rä onormalt heeeet. Mjaaao XD ahhahaha ja vet inte vad jag gör XD ajja puss heej<3

2010-01-14 @ 20:12:37
URL: http://lllo.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0