sjukt smart

jag har ju en vikmobil, så jag hade satt fast den vid halsen på min t-shirt igår när vi var och bowla.
och sen vare ju jag som börja, och när jag slängde iväg klotet for mobilen också!!!!!!!!!!! som tur var for den i rännan så det var ju bara att gå och plocka upp den, men det kunde ju slutat riktigt illa,ihihih
smartit javet

* när vi körde med vilda gester så var jag med patrik. jag stod på alla fyra och sa gnägg, han gissade på gris - sen lät jag som ett tåg, då gissade han på barnvagn,AHAHHAHA
* när jag emma&li gick hem från max så skrek vi allt vi kunde hur ljust som helst för att kolla ekot, eller vettetusan varför vi gjorde det egentligen?ahahah iaf så komme det en person cyklande just då. bra intryck, nja..
HAHHAHAHkul vare iaf


Kommentarer
Postat av: lisa

sv: i en liten by utanför ånäset:]

2010-01-06 @ 18:32:38
URL: http://blodpudding.devote.se
Postat av: kajsa

haha jaha:] men dom e cp:]

2010-01-06 @ 18:36:21
URL: http://kajsakarlsson.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0