all you did was start to bleeding

HAHAHa jag och frida har värsta kriget
typ häftmassa& pruttlera, omg.... ja dog typ,ahahha jag hade hett igen pruttleraburken med häftmassa sen fick hon inte upp den.. osså hade jag lagt pruttleran på ett papper i hennes säng. och vad gör hon?

pruttlera på dörren..HAHAH, sen gned hon in en nöt och slängde den på mitt rum, ba stinkboomb,
och nu stoppa hon pruttlera i en vas och får inte ut de...AHHAHAHAH
osså har hon hett häftmassa på en kam.. amagad...ihih



HAAAHHAHAHAHAHA lyckat..

Kommentarer
Postat av: emma

haha:]

2010-01-06 @ 15:59:23
URL: http://linnemmaa.blogg.se/
Postat av: oliviala

HAHA, jag har bara pappret med svaren och frågorna hemma, jag har ingen mapp eller nått annat...

Men det funka väll att träna till ett G iallafall :)



Fast jag är typ schockad att jag har kvar grejjorna, att jag itne har slarvat bort de ;O :O

2010-01-06 @ 16:37:23
URL: http://oliviaarvidssonlofbom.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0