you can make it better

kvällen har jag spenderat i min säng, med datorn där sagan om ringen rullat!
mycket bättre nu än första gången jag såg den, ihihi.
min älskade (hosthosthost) mobil ligger låter för att den har för lite batteri... AAAAAH jag blir tokig, kan den inte bara stängas av ffs???!?!?!?!?!
jaja,ska byta batteri sen sova typ.

(L) på min bakgrundsbild,ihih.
jamen iaf, kolla uppe i hörnet till höger, man ser ingen batteri grej för att den är helt vit. alltså helt tom, hahaha
aja, nu låter den igen... döda mej.... nä, men mobilen. ihihi egentligen gillar jag den, det är så sjukt roande och sitta och öppna och stänga luckan,hiihi. okej då vet alla roliga det. nu ska jag sleeeeepa


Kommentarer
Postat av: Anonym

de är inte henke på bilden...

2009-12-28 @ 11:19:32

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0