vem het vad het tolv brist

jag och olivia har... ganska sjuk humor denhär tiden på dygnet. vi hoppas att den kryar på sej tills imorgon.
(fast det är idag)
ja, vi har sett guds tre flickor, typ dem 7 första avsnitten. osså har vi varit med carro& sett idol. mycket trevligt må jag säga!
nu ska vi. ehehhehe ingen får veta, avis?
jag vet.
nu ska jag inte flammsa bort dethär seriösa inlägget så hejdå
justja, när vi var nere och åt mackor för typ 10 minuter sen, så skratta vi typ ihjäl oss åt pökhus.

amen gud så gullig bild jag hitta på olivias dator.
jag är en våldtäkts man
förlåt. sovgott


Kommentarer
Postat av: Elin

Tror inte det för jag är typ förkyld,men jag kommer nog och tittar iaf :)!

2009-12-12 @ 09:42:41
URL: http://elliinnpettersson.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0