the greatest love of all

jag har skrikit/sjungit den typ helatin sen jag skrev sist, vilket resulterade i en ond hals. men sow, jag fortsätter.
har packat. och är så sjukt glad. fråga mej inte varför. men det är då positivt. om man inte måste tillbringa hela kvällen med mej iaf..
jaja nu ska jag typ gå ner eller nått eftersom jag blir hämtad närsomhelst.

nytagen bild. hahahah bra ljus. typ asmörkt i rummet. men de kan ju bero på att min taklampa inte funkar?
ja tyck typ att jag är smart, de blir tio! om nån teckenspelande läserdehär kanske dem fatta, men alla är ju inte lika smarta som mej. ahhahahahahah okej.
har mina röda byxer och ett svart linne på mej idag mjau.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena Elin, Din blogg är sparad som favorit hos oss, blev nyfiken och tittade in. Hoppas allt är ok med dig.. fast det verkar de ju vara ;)Ha det gott. Kram Anna

2009-12-18 @ 16:15:06
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: mst

ha en jättebra dag

2009-12-19 @ 08:11:47
URL: http://maatilda.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0