slakten

idag på morgonen åkte vi ju bil till johnbauer. vi har hållit på med att göra film hela dagen. inte som vi trott, redigera fotbollsfilmen, utan gå ihop fyra&fyra och göra en enminuts film. om ni kollar på rubriken så förstår ni vad den heter, och den handlar om grisar. haha asså seriöst. skaparna till filmen är iaf jag,lisa,carro&oliviaL.
den äger.. eller nånting.. vi ska visa den för klassen efter jul, så det är bara att börja längta... ehehe.
HIGHERHIGHERHIGHER
fick ett litet ryck. är typ speedad?
måste städa mitt rum, fast min taklámpa funka int så jag skyll på de,ehhheh. ni kanske fatta vad ja lyssna på för mjusik. och jag ska nog se julkalendern snart, eftersom jag missare imorse, sovde till 20 över 7.. eller egentligen så låg jag bara i sängen, min väckare ringer konstant från kvart i 6 så.. ehehe.
två bilder sen i somras

vackert eller nått?


Kommentarer
Postat av: hanna

VACKERT

2009-12-17 @ 17:11:36

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0