nothing else matters

dagen har tillbringats med linn. vi fikade och såg på guds tre flickor, ehehe nu kommer ja börja se de.. intebra..
ikväll taggar jag träning. eller ja, ska stå imål om det går för sej för våra tränare
har nämligen lovat att jag ska stå i mål på luciacupen på lördag.. jäsiken, inte bra elin..
nu ska jag se riverside eller guds tre flickor. ahahha roligt liv jao.
det var nått ja tänkte skriva.. aja ni överlever nog eftersom ni inte vet vare ä. ehhe jag har astråkit.. och är astrött också
linn skickar nån bild, men den kommer nog fram om 405384534587 år så ni får en bild som olivia verkade tycka om?

Kommentarer
Postat av: johanna

hej fining !<3

2009-12-10 @ 17:32:12
URL: http://johannatorrissen.blogg.se/
Postat av: LINDADADADADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

asso inte ful flicka :]<3

2009-12-10 @ 17:32:22

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0