no more tears to cry

kom hem för kanske en timma sen. har haft superkul!
glömmde julklapparna hemma, hyffsat iqbefriat kan man vell säga. vi såg först i taket lyser stjärnorna men den börja hacka efter typ 20 minuter så vi bytte till the proposal den ägde! vi var också ute och åkte pulka. ahahah seriöst, ja höll på att dö. vi körde tåg, jag satt på en bob längst fram,sen cissi i en vanlig pulka och elsa i en babypulka.. sen råka ja svänga, så att boben satte sej på tvären och jag flög. osså körde elsa och cissi in i boben och typ in i snön och ramla av och allt.. omg..
sen när vi skulle sova så spela vi först uno, sen vart de lite flummsnack. 
cissi: jag ser en anka
elin: det finns ingen spegel här
cissi: nu ser jag fiskar som cyklar, fast dem har inga ben, så dem cyklar med armarna
elsa: dem har inga armar heller...
sen försökte dem sova och jag låg och snacka med mej själv typ, ehehhe.
osså hann vi köra singstar på kvällen också. kan lova att cissi borde bli rappare.. eller nånting..ahhaha.
sen idag har vi typ spelat kort, och sen skulle maria klippa mej men det blev inte.
och nu sitter jag här, måste städa..
skriver mer sen, haha

känn mej riktigt bra på paint. ahhaha kanske int..


Kommentarer

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0