never knowing, what could have been

dagen har spenderats med lisa, carro, olivia& elin. vi sprang ute i snön utan skor, sminkade oss skitfint (bilder kommer nog.) och lekte lite med en motorcykel och pepparkakor, eheh.
skoldagen var inte särskilt speciell, kan dra lite detaljer om lunchrasten sen, såg film på engelskan, tävlade mot rasse& danne om vem som virkade snabbast. och pinsamt nog vart det lika mellan mej och daniel? haha rasse var dock en bit bak.. dem tidigare lektionerna var bara som vanligt, eller vi fick ischoklad på franskan men, heh.
denhär BJUDER jag på.

hett makeup elin. mjau, lisa borde typ bli sminkös? heheh men ska tigga olivia på bilderna sen.

på lunchen satt jag med lisa, carro, oliviaL, oliviaF (&jenniferocholiviab)
jag och dem fyra första satt kvar hela rasten, eller det var fem minuter kvar när vi kom upp i klassrummet. så vi gick tillbaks till matsalen, eheh. okej egentligen vill ni nog inte höra detaljer. men vi skrattade då otroligt mycket. jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Olivia :]

nae, jag tror inte dom vill höra detaljer :)

men ja gillar din drottning röv :]<3<3<3

2009-12-09 @ 16:44:50

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0