my internet is back!!!!!

julafton började med frunch och julklappsspelet. sen erskyrkan och sen direkt till mina kusiner i klanken.
där vart det ganska mke fika, julklappsleken & julklappsöppning. vi var kring 20 stycken där, som körde julklappsleken och öppnade julklappar osv... inte för att jag kände alla men,ihih.
sen sovde vi över hos mina kusiner eftersom att det tar typ en timma att köra dit.
jag sov i carros rum, och från halvtre till fem låg vi och prata, ahahha. sen på morron vare frukost, sen gick jag frida,carro&oskar ut och åkte lite snowboard,madrass,pulka osv... sen när vi kom in fika vi sen for vi vidare till farmor&farfar. åt,spelade kort, tv, fikade. sen for vi hem, jag såg film (tror jag?)
igår städade jag, och var hos mormor&morfar och körde julklappsleken,igen.


Kommentarer
Postat av: emma

bästa klass

2009-12-27 @ 17:43:50
URL: http://linnemmaa.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0