let me know that you need me

sista vanliga skoldagen idag, så sjukt skönt. orkade typ ingenting idag-
eller första lektionen var vi ju ute med non och grillade.
vi hade lite snöbollskrig och så också, och då var jag verkligen... hahah skumm eller vad man ska säga.
sen på matten var jag hur tråkig som helst, rasse jobbade lite åt mej för att jag var så trött osv..
men sen fick jag tugummi av han och då.. sen på franskan pysslade vi typ, jag ritade och gjorde en jättefin liten tomte,ahahhaha. på engelskan fick vi tillbax våra prov, fick vg.
och på slöjden gjorde jag ba klart en grej också typ inget mer. hahah.
sen var jag med olivia och nu är jag hemma och ska ner och äta

bäst ffs!

Kommentarer

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0