keep holding on

var smart idag- tog med mej två tröjer till idrotten istället för tshirt&shorts. iq befriad typ?
jag fick iaf låna byxor av lollo, tackochlov! hade aerobics, det var ju.. annorlunda.
efter skolan var jag med linn, gjorde en sak som inte behöver nämnas här. men linn är bäst, och lite speciell. eheheh fast där har vi nog nått gemensamt kanske..? 

på son idag så gick macke omkring utanför vårat klassrum och gjorde sitt lilla ljud. då öppnade våran lärare dörren ba: dårhuset är åt andra hållet. sen öppnade markus dörren till vårat klassrum och ba: jag tycker inte om din attityd. ahhhahahaha asså seriöst, vi kunde typ inte sluta skratta.. eller iaf inte jag.
men ska typ äta snart.
träning ikväll, kommer gå piss eftersom mitt knä hatar mej


Kommentarer

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0