it dosen't always make you wanna cry

hemma från stan. nästan klar med alla julklappar faktiskt, och jag har endå nån hundring kvar i börsen, ahhah okej, den måste jag använda till familjens julklappsgrej.. och sen har jag sexti kvar... och jag har ju nån oinhandlad..
aja, kanske inte  blir helthelthelt pank iaf..
köpte till lisacarroelinolivia&hanna,< våran julklappslek, josse, syrran, farmor.
och förut har jag köpt till elsa, cissi, mamma, pappa, farfar.
så jag har inte så jättemycket kvar jue.
har även köpt armband& en tröja/tunika att ha på julafton.
bilder kommer vell, antingen snart eller kring julafton.
fast armbanden får ni nu.
 
också min nya visningsbild också.

har dataförbud från 7 till kvart i 10.
eller vi skulle typ spela fia med knuff och monopol tror jag?
jag vann ju förra onsdagen i fia så dem vill nog ha revanch. och jag har aldrig spelat stora monopol, ehhe minimonopol 4life.


Kommentarer

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0