iq befriad?

hade min mobil på ryggstödet på soffan. skulle kolla om jag fått nått sms. puttade istället ner den in i elementet. och ner i golvet. men, it's alive. som vanligt. kan dela med mej av fredagens tre största äventyr för mobilälsklingen
* efter lucian satt jag, lisa och carro och säkert nån mer på två bänkar som står mittemot varann, och jag satt och kastade mobilen upp och ner. sen lutade jag mej fram och kastade, så den for emellan bänkarna, ner i sten/kakel golvet.
* efter bilden påväg nerför trappan halkade olivia och slog till min hand där jag hade mobilen i och poff så vandrade den nerför trappan
* kanske inte så mycket mer att säga än att jag och lisa slängde min mobil längs golvet i gympan.
jag(L)min mobil
bildbevis

om nån vill veta så har jag haft den i typ ett och ett halvt år. och min morbror hade den drygt ett halvår före. så ja, den är två år!
menmen, älskar den lika mycket för det! haah näe men helt seriöst, klarar inte av demhär nya med bakåt knappen till höger? sony ericsson w610i
okej ärligt, jag behövde faktiskt kolla för att veta vad den heter. hahaha


Kommentarer
Postat av: Frida

haha jo det är jag och en annan , den blonda heter erica holmberg :)

2009-12-13 @ 01:05:10
URL: http://freyd.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0