innebandy - typ det bästa som finns

först var det tänkt att vi skulle spela mot två nior och en åtta. men jag och amanda tyckte det var lite orättvist så per gick och ändra. så vi mötte två sexor och andra sjuan istället. vi vann mot 7b och en av sexorna. sen kom vi till final på målskillnad, förlorade med 14-1. men finalen var mot en nia med killar, och en tjej, som spelar hockey.
och det var faktiskt två gånger 10 ist för två gånger fem som dem andra hade. men vi vann iaf 500 till klasskassan så det var ju inte så dåligt, eheh.

nu sitter jag i min soffa, som är helt tom på kläder! och nej jag har inte städat, det är mamma.
har skitont i knäna, också sitter jag och dricker pepsimax.
omg nu börja allt skaka. orkaaaa


innebandy är typ bäst
fast fotboll me jue

Kommentarer

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0