i hate myself for losing you

idag var jag med olivia. kan säga att det var GALET mke snö när jag skulle gå dit och hem.
typ upp till knäna ibland?!??!?
amen det var ju.. mysigt eller nånting, haha..
jag och olivia spelade iaf mariokart på wiiet. och ja, jag ägde henne totalt, och det var inte ens att överdriva.. jag kom etta helatin, hon tolva. ellerja, flesta av gångerna då, ihih.
ligger i soffan, så jag ser helt störd ut

och justja, jag har möblerat om lite i mitt rum också, eftersom jag fick en bredare säng gick det inte att ha en grej där för då kom man inte förbi osvosv... så nu ser det ut såhär

om nån ville veta, ihih.


Kommentarer
Postat av: olivia

sen skriver du de här??:O

2009-12-27 @ 22:33:34
URL: http://oliviali.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0