i cant belive it's happening to me

dagen har till största delen spenderats med linn. också var det olivial, emmal, oliviaf, jenniferb, nathalie, sofia, ida. vi var i mysan och pratade om vänskap, kärlek osv.. före lunch, vi fick fika också lekte vi nån lek typ.
efter lunchen gjorde vi nån grej på bilden, alltså alla tjejer, sen efter det så gick vi till våra grupper igen och skrev saker till varann och så..
slutade typ 5 i 3. och då for jag och linn hem till henne& fika & såg guds tre flickor.
nu sitter jag och väntar på maten, sen blir det linn igen, hihi hon har bra humor på natten.. dem i min grupp fatta,ehehe

min bbe<


Kommentarer
Postat av: mst

följa varandra på bloglovin:*?

2009-12-16 @ 21:56:22
URL: http://maatilda.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0