i always swore to you i won't fall apart

kom hem för ett tag sen.
pappa kom och hämtade oss vid halv 1 typ.
har haft supertrevligt, hade med mej ett paket hem och en magnet.
vi typ.. gjorde mycket..
nämen en liten lista
*julklappsleken
*glögg, pepparkakor, tomteskum, chips
*viskleken
*satt under en filt när elin&carro såg scarred. osså typ jackass
*tog kort
*prata,skratta osv..
jamen typ det har kvällen bjudit på
så nu har jag typ ont i huvet efter alla blixtar och syrebristen under filten, hahah elin satt och skratta åt dem på tvn ba: amen, så ska man ju inte göra?
hahaha ganska gullit. och carro, var inte särskilt pepp på att se scarred heller, men det var såhär typ topp 5.
honba: jag ska INTE se på 1a platsen. jag: äru en mes? eller jag kanske inte ska säga så mke..

sen när vi vänta på elin och hanna, så satt vi och prata om innebandyn. då sa carro allt om sista målet
jag: vars haru läst de?
carro: inte på din blogg iaf
lisa: int på min&hannas heller, för jag har inte skrivit de
elin: asså hon var ju ironisk om min blogg AHHAHAHAHHAHAHA

ahaha okej nu orkar jag inte skriva mer, kan kopa nå bilder från nån annans blogg sen om jag får de, ehehhe

googlebild. menn jag har seriöst bildbrist,eheheh.


Kommentarer

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0