ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE *visselvisselvisselvisselvisselvisselvisselvissel*

det var skitkul i kyrkan, typ alla vissla hahah omg.
JULLOV, jag är hur glad som helst? gick typ och sjöng hela vägen hem och allt. efter julshowen spelade jag,rasse,olivia,jeppe, anders&matte finns i sjön. sen mötte jag&rasse matte&jeppe i tecken. vi sög men sow, det var hur kul som helst. sen hade anders med sej chips, tomteskum, ischoklad och julmust så vi satt och åt det. efter lunch fortsatte vi spela, sen gick jag,jeppe&rasse och skulle spela pingis men hamna i lillkorridoren och prata. och efter det gick vi till kyrkan, iskallt, var där i typ 45min.
nu ska jag packa och snart fara till cissi, taggar gärnet!!!
sen kommer ju elsa också va me förstås, osså ska vi träffa varann en sista gång innan jul, byta julklappar, se film och prata. super!
sen ska vi ju vara med varann på nyårs också, osså grekland till hösten. men axel&martin också!
också har jag ju hela sommarn med elsa&båten. kanske fjällen med elsa? säkert valborg och midsommar också.
ni fattar, vi gör typ allt tillsammans.



nyårsafton^

valborgs^







midsommar ^




fjällen ^



båten ^
oj, måste nog packa nu, får se hur uppdateringen ikväll blir.


Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder!<3

2009-12-19 @ 16:57:21
URL: http://elinnpettersson.blogg.se/

gör mej glad?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:D?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0